Cztery wskazówki dotyczące wytrzeźwienia podczas pandemii koronawirusa

 

Cztery wskazówki dotyczące wytrzeźwienia podczas pandemii wirusa koronawirusa

Ostatnia pandemia koronawirusa sprawia, że wszyscy pracujemy, uczymy się i wyciągamy włosy w domu. To, że świat pozornie się zatrzymał, nie znaczy, że uzależnienia też się zatrzymały. Jeśli byłeś zainteresowany leczeniem uzależnień przed kwarantanną, lub jeśli zdarzenie zaostrzyło i tak już uciążliwy nawyk, nie jesteś sam. Nie wahaj się szukać pomocy w tym czasie, jest wiele opcji leczenia odwykowego online do wyboru. Zacznij od zapoznania się z poniższymi wskazówkami, jak stawić czoła swojemu uzależnieniu.

 

1. Znajdź Mentora

Wszyscy w tym czasie utknęliśmy w domu i mamy trochę dodatkowego czasu na rozmowę przez telefon. Czy jest ktoś, komu ufasz i ufasz w sprawie swojego uzależnienia? Zastanów się, czy nie powinieneś poprosić ich o to, by byli twoimi opiekunami i pomogli ci przetrwać trzeźwość. Posiadanie solidnych zasobów, na których można polegać, jest kluczowym składnikiem skutecznej trzeźwości. Nie wspominając już o tym, że teraz, bardziej niż kiedykolwiek, wielu z nas czuje się samotni. Posiadanie ramienia, na którym można się oprzeć (nawet jeśli tylko poprzez twarz lub tekst) jest niesamowicie wzmacniające.

 

2. Ćwiczenie w domu

Siłownie mogą być zamknięte, a trenerzy mogą nie przyjmować nowych klientów, ale nie oznacza to, że wszystkie ćwiczenia muszą być wyrzucane przez okno. Ćwiczenie jest jednym z najlepszych sposobów walki ze stresem, a tym samym jest istotnym elementem trzeźwej podróży. Do wspaniałego, domowego treningu wystarczy tylko kilka stóp miejsca i telefon.

 

3. Myśl pozytywnie/ Medytuj

Siła pozytywnego myślenia jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek. Coronavirus wyparł wielu z nas ze szkoły i pracy - powodując u wielu z nas poważny stres finansowy. Podczas gdy "pozytywne myślenie" może brzmieć głupio, ważne jest, aby poświęcić kilka chwil każdego dnia, aby być wdzięcznym i uważnym pomimo tego, jak stresujące rzeczy mogą się pojawić. Negatywne myśli mają skłonność do świętowania i medytacja jest wielkim sposobem na złamanie statyki. Trzeźwość wymaga silnego poczucia jaźni, i pozytywne myśli mogą prowadzić ciebie przez nawet najtrudniejszy czas. Ty tylko potrzebujesz plamę siedzieć i słuchawki bawić się twój ulubionego uspokajającego playlistę ćwiczyć medytację podczas ten kwarantanny.

 

4. Leczenie Online Recovery Treatment

Czasami uzależnienie wymaga pewnej profesjonalnej pomocy. Jeśli chcesz poddać się leczeniu, ale wahasz się, czy postawić się w sytuacji wysokiego ryzyka, np. w ośrodku, zastanów się, czy nie sięgnąć po pomoc w praktycznym powrocie do zdrowia. Practical Recovery to centrum leczenia w Kalifornii, które obecnie oferuje grupom rehabilitacyjnym online, jak również intensywne leczenie telefoniczne i wideo dla mieszkańców wielu stanów. W ten sposób można uzyskać potrzebną pomoc, z pomocą ekspertów, a wszystko to w połączeniu z innymi uzależnionymi w podobnych sytuacjach.



Andrzej

Terapeuta z 10 letnim stażem